تعریق بیش از حد در افراد در دیالیز

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تعریق بیش از حد در افراد در دیالیز

 

تعریق بیش از حد در افراد در دیالیز

برخی از مردم در دیالیز شکایت دارند که آنها اغلب sweating.It بیش از حد را تجربه می کند و آنها بسیار ناراحت کننده و annoyed.What علت است؟ آیا این نشان دهنده شرایط پزشکی دیگر؟

کم شدن قند در خون

کاهش عملکرد کلیه می تواند به بیماران بیشتر در معرض ابتلا به hypoglycemia.Low سطح قند خون را به ویژه در میان بیماران دیابتی در Dialysis.Meanwhile شایع، دیالیز ممکن است سطح قند خون را کاهش می دهد. با تغییر رژیم غذایی و مایعات دیالیز، این اختلال را می توان جلوگیری کرد.

فشار خون خیلی پایین

افت فشار خون به طور معمول در مردم در dialysis.It دیده می شود یک علت شایع sweating.Kidneys بیش از حد می تواند در 24 ساعت کار می کنند هر روز به حذف مایعات اضافی از persistently.However بدن، همودیالیز فقط دو تا سه بار در هفته و مایعات انباشته انجام به خارج از بدن خارج در چنین time.It کوتاه می تواند باعث افت فشار خون منجر به تعریق بیش از حد است.

اختلال الکترولیت

اختلال الکترولیت یکی از علل تعریق بیش از حد در افراد مبتلا به بیماری کلیوی است. همانطور که کلیه ها قادر به حذف فسفر به اندازه کافی، سطوح بالایی از فسفر می تواند در خون تجمع می یابد. سطوح بالایی از فسفر ممکن است باعث hyperparathyroidism.When هورمون در بدن مختل، بیماران ممکن است تعریق بیش از حد را تجربه کنند.

عفونت (چگونه برای جلوگیری از عفونت در هنگام دیالیز)

فیستول در طول دیالیز برای دسترسی به جریان خون استفاده می شود. این باعث می شود از قرار گرفتن در معرض بدن به outside.Bacteria و جوانه هستند به احتمال بسیار زیاد به جریان خون، در نتیجه منجر به عفونت می باشد. عفونت علت دیگری تعریق در افراد دیالیز است.

داروها

تعریق بیش از حد ممکن است به دلیل عوارض جانبی داروها برای کلیه disease.The داروهای معمول که ممکن است باعث این عارضه شامل hydralazine، استامینوفن، پردنیزون است.

به غیر از علل فوق از تعریق بیش از حد در افراد در دیالیز، هنوز هم وجود دارد علل دیگر که با بیماری های کلیه و دیالیز مانند یائسگی در زنان و سرطان همراه نیست.

به عنوان تعریق بیش از حد ممکن است وضعیت پزشکی دیگر نشان می دهد، بیماران تحت دیالیز هرگز نباید آن را نادیده می گیرند. کنترل علت زمینه ای کلید برای جلوگیری از وقوع دوباره است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.